Mjekesia popullore - Ne kete faqe do te gjeni keshilla dhe menyra mjekimi te semundjeve te ndryshme me bime mjekesore, te cilat rezultojne shume te efektshme. Do te pershkruhen bime te cilat perdoren per semundje te vecanta dhe principet aktive qe ato zoterojne te bazuara shkencerisht.

Sunday, February 7, 2016

Cilat sëmundje janë të lidhura me muajin e lindjes

Ata që kanë lindur në pranverë shpesh janë më shkurtpamës sesa ata që kanë lindur në muajt e verës, ndërsa foshnjat e dimrit dhe të vjeshtës jetojnë rreth 160 ditë më gjatë nga të tjerët.

Njerëzit e lindur në pranverë kanë rrezik më të madh të sëmurjes nga skleroza e shumëfishtë dhe Alzheimeri ndërsa jetojnë rreth 160 ditë më pak se ata që kanë lindur në vjeshtë, ka treguar hulumtimi 30-vjeçar i kryer në më shumë se dy milionë austriakë dhe danezë.
Shkencëtarët pohojnë se si rreziqet individuale shëndetësore të lidhura me muajin e lindjes shpjegohen me ekspozimin ndaj rrezeve të diellit të nënës gjatë kohës së shtatzënisë.
Rrezet e diellit nxisin prodhimin e vitaminës D në organizëm. Ndërsa mungesat e tij në muajt e parë të jetës mund të kenë pasoja afatgjate në shëndetin fizik dhe psikik. Vitamina e diellit është përgjegjëse për rregullimin e mijëra gjeneve gjatë zhvillimit të fëmijës në mitër, dhe kështu ndikon edhe në inteligjencën e tij, transmeton Koha.net.
Shkencëtarët kanë vërtetuar që ata që kanë lindur në vjeshtë dhe dimër janë më inteligjentë se fëmijët e pranverës dhe verës, sepse nënat gjatë shtatzënësisë “kanë thithur” më shumë rreze dielli.
Ndikimin e kohës së lindjes në predispozitat shëndetësore të individëve e kanë vërtetuar edhe studimet individuale amerikane dhe izraelite, të cilat kanë zbuluar që njerëzit e lindur në pranverë janë më shpesh shkurtpamës se të lindurit në verë.
Çka “mbart” secili muaj?
Janari
Njerëzit e lindur në janar kanë rrezik më të madh për Alzheimerin, çrregullimin bipolar, sëmundjen e Chronit, epilepsinë dhe skizofreninë.
Shkurti
Njerëzit e lindur në shkurt kanë rrezik më të madh nga Alzheimeri, çrregullimet e të ushqyerit, sëmundja e Hodgkinsit dhe narkolepsia.
Marsi
Njerëzit e lindur në mars kanë rrezik më të madh nga astma, autizmi, diabeti, çrregullimet e personalitetit, abuzimi me alkool dhe sëmundja e Hodgkinsit.
Prilli
Të lindurit në prill kanë rrezik më të madh nga glaukoma, sëmundjet e neuroneve motorike, koeficienti më i vogël i inteligjencës, sëmundja e Parkinsonit, abuzimi me alkool, rregullimet me ushqim dhe skleroza e shumëfishtë.
Maji
Njerëzit e lindur në maj kanë rrezik më të madh nga autizmi, sëmundjet e neuroneve motorike, diabeti, koeficienti më i ulët i inteligjencës, sëmundja e Parkinskonit, dhe çrregullimi i personalitetit.
Qershori 
Njerëzit e lindur në qershor kanë rrezik më të madh për sindromën e Downit, diabetin, shkurtpamësinë, sklerozën e shumëfishtë, glaukomën dhe sëmundjen e Parkinskonit.
Korriku 
Ata që kanë lindur në korrik kanë rrezik më të madh nga shkurtpamësia, autizimi, abuzimi me alkool, sëmundjet e neuroneve motorike dhe sindroma e Downit.
Gushti
Të lindurit në gusht kanë rrezik më të madh nga autizmi, astma, sindroma e Downit dhe sëmundjet e neuroneve motorike.
Shtatori, tetori, nëntori dhe dhjetori
Njerëzit e lindur në shtator, tetor, nëntor dhe dhjetor kanë rrezik më të madh nga astma

No comments:

Post a Comment